tirsdag 6. juli 2010

En sniktitt fra et fotoprosjekt


I dette innlegget fortalte jeg om et prosjekt jeg er med på. Nooriamannen, Pia Mittet, Madeleine Beck og jeg jobber med dette prosjektet, og i dag har jeg lyst til å gi dere en smakebit. Bildene er tatt hos Pia Mittet som er møbel tapetserer. Tittelen er kanskje litt for snever, for hun gjør alt fra å pusse opp biedermayersofaer helt fra bånn, til å bygge trapper i betong med innfelte glassteiner. På bildene ser du et barnerom og en vinterhage som hun har pusset opp og innredet med gamle møbler (som hun også har pusset opp).


Bildene er tatt av Nooriamannen, mens Pia Mittet og jeg har planlagt og ledet prosjektet. Madeleine Beck har stylet bildene sammen med oss. Vi hadde en fantastisk hyggelig, kreativ og produktiv dag, og barna som deltok var kjempeflinke! Klikk gjerne på bildene for å se dem i større format.

Mer om dette prosjektet får komme på et senere tidspunkt :-). Håper du har gode sommerdager!

5 kommentarer:

Elfrid sa...

Åhh - nydelig. Bare føler den gode stemninga ! Flinke dere er.

Anneli sa...

Kjempefine bilder <3 Så flinke dere har vært! Skikkelig sommerstemning.. Den gamle barnesengen var bare så nydelig :)
Gledre meg til å se flere bilder fra prosjektet.
Ha en fortsatt fin sommer!
Klem fra Anneli <3

MissMette sa...

Nydelige bilder!!! kjempegøy å se... nydelig den gamle barnesengen og elsker hvite gulv - sjarmerende, varmt og koselig hjem. Dere er bare kjempeflinke :) - ønsker deg en fortsatt fin uke, sommerklem fra Mette

PS! jeg har en giveaway hos meg hvis du vil være med :)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Tusen takk for koselig kommentar på min blogg! Så får jeg også muligheten til å bli kjent med din blogg, som er veldig inspirerende :-)

Mårbäcka og Dronning Ingrid, etter det jeg har forstått, to forskjellige pelagonier, selv om de er veldig like. Vet ikke helt forskjellen, men...

Ha en fin onsdag!

Hilsen Britt :-)

HannasHörna sa...

Vilken underbar "veranda"!

Kul jobb du verkar ha:)

Med vänliga hälsningar/Hanna