onsdag 23. februar 2011

Har du noe å skjule?


Har du noe å skjule? Det har nemlig jeg. Jeg har noen stygge svarte høytalere i min ellers så hvite stue, og som om ikke det var ille nok har vi nylig skaffet oss en svær svart flatskjerm-TV.


Jeg kunne jo selvsagt hengt en hvit blondegardin foran, men jeg opplevde ikke at det var den beste løsningen. I stedet prøver jeg meg på å kamuflere. Løsningen for den ene høytaleren er for tiden en gammel trekasse.


I tillegg opplever jeg at TV-en har blitt mindre prangende ved at den har fått en innramming i form av diverse kasser og andre detaljer. Har du noen gode tips til kamuflering av TV og høytalere?


Det er iskaldt ute, og vi har nesten vært konstant syke siden jul (dvs først og fremst barn men også oss voksne), men jeg fester blikket på vår og sommer. Jeg fyller stuen med vårløker,


koser meg med hageblader og drømmer om sommer, sol og Toscana.


Og jeg holder fast ved bloggen som et fristed for lyse tanker, kreativitet, skaperglede.


Ha en fortsatt fin uke!

Alle foto i innlegget: Nooriamannen

4 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det mye lekkert.
Jeg har gjemt høytalerne
i et skap hehe,syns de
skjemmer ut hele stua
når de er fremme.
Ha en fin dag.
Klem Mette.

Agnethe sa...

Det ble jo faktisk veldig kult! Her får ikke mannen lov til å kjøpe noe annet enn hvite høyttallere, hehe. :) Våre henger på veggen da, men når de er hvite blir de ganske så usynlige.

bikim sa...

love the decor!
my muscari are already gone!
♥♥♥
sleep well
Rosa

Laila sa...

Nooriamannen er flink fotograf.
Jeg har noen gamle kasser her og der jeg også, men det var en smart løsning og samle de på den måten.
Høytalerproblemet har jeg løst ved å kjøpe en radio m/cd 30 x 30 cm som har alt innebygd, kjempebra lyd også.
Klem Laila